בעלי קורס / הכשרה פיננסית / קורסים באופן כללי – מי שמוכר ידע לפי קילוגרמים יכול לקבל תביעות לפי קילוגרמים

תופעה נפוצה בשנים האחרונות שראינו בשוק היא עליית הקורסים הדיגיטליים בתחומי הפיננסים או ״עשיית כסף״ – בין אם על השכלה פיננסית ואיך להרוויח יותר כסף, כיצד לסחור בשוק ההון והנושא החם שמשגע את העולם משנת 2020 – שוק הקריפטו וסחר בו.

תופעה נפוצה בשנים האחרונות שראינו בשוק היא עליית הקורסים הדיגיטליים בתחומי הפיננסים או ״עשיית כסף״ – בין אם על השכלה פיננסית ואיך להרוויח יותר כסף, כיצד לסחור בשוק ההון והנושא החם שמשגע את העולם משנת 2020 – שוק הקריפטו וסחר בו.

 

לרוב השיווק של אותם קורסים הוא שיווק מאוד אגרסיבי עם הבטחות מרובות כמו ״איך להצליח בשוק ההון במהרה דרך מסחר יומי״ ו-״כיצד תוכל להרוויח הרבה כסף בזמן קצר״.

כפי שאנחנו כבר יודעים, אלו כותרות שיווקיות וחייב להיזהר מהבטחות מפוצצות כאלו, שמענו על הרבה מקרים שאנשים לקחו הלוואות ופוצצו את הפקדונות שלהם בגלל אמונה בכסף מהיר.

הלקוחות בתחומים האלה יכולים להפסיד הרבה מאוד כסף בזמן קצר.

 

רק כדי לעשות סדר, אנחנו חלילה לא נגד אותם קורסים! הם מביאים המון ידע והם אכן כלי עזר למי שרוצה להשקיע ולעשות את זה נכון.
מי שמסתכל בחשיבה ארוכת טווח ולא קונה את ההבטחות המפוצצות ומבין שכדי להרוויח כסף צריך לעבוד זהיר וחכםיכול לעשות כסף ולהרוויח לא מעט באסטרטגיות איכותיות.

חשוב לבחור במנטורים הנכונים שעומדים מאחורי מה שהם מוכרים, משקיעים בעצמם ולא מבטיחים דברים שקורים במהרה אלא בהשקעה של זמן ומאמץ בתהליך הדרגתי.

 

במידה והוצאתם קורס הכולל השקעות כספים או בכללי התעסקות עם כסף, גם אם לכם זה הצליח ויש לכם הוכחותחשוב מאוד לבנות ולנסח עם עורך דין את הדבר הבסיסי הבאתקנון קורס.

תקנון קורס הוא הליך שגרתי בכלל הקורסים הדיגיטליים בהם כל מי שפותח את הקורס, ישר רואה את התקנון ואם הוא עבר לשאר הקורס גם אם לא קרא אותו, הוא בעצם מאשר כי ״קרא״ וכי ״אי הידיעה אינה פותרת״.

העו״ד ינחה אתכם הכי טוב כיצד התקנון צריך להיות מנוסח והדבר הכי חשוב הוא:

גילוי נאותאם אתם יועצים פיננסים או לא יועצים פיננסים אתם תהיו חייבים לרשום זאת.


ובכל זאת מהיכרות עם בתי המשפטזה לא בהכרח יגן עליכם בצורה מוחלטת ואתם עדיין יכולים להפסיד בתביעה גם אם יש לכם תקנון, ואם אתם עוסקים פטורים או מורשיםאתם עדיין יכולים להינזק מהמצב.

לכן אין תחליף לחברה בע״מ בתחומים כאלו מסוכנים.

 

כמו שאתם מבינים, בגלל הניסיון הרב שלנו אנחנו בקיאים בכל הפינות העמוקות והחשוכות של ענף נותני השירותים.

אנחנו יכולים לבנות איתכם יחד תוכנית עסקית אגרסיבית שגם מגנה עליכם מהפסדים ותקלות הזויות בדרךתשאירו פרטים בדף הבית ונתקדם לעבר שיחת הכרות.

עוד בקטגוריה

תגובות לכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *