החממה ל-8 ספרות בשנה

פעילות החממה היא חלק עצום ומרכזי מהתוכנית העסקית ארוכת הטווח שלנו בזינוק מטאורי מיום הקמת החברה בתחילת שנת 2022.

השם ״חממה״ לקוח ממודל עסקי מעולמות הסטארטאפ של החממות הטכנולוגיות (באנגלית אינקובטור). המילה ״חממה״ עושה שימוש גם בעולמות החקלאות. גם בעולמות הסטארטאפ והחקלאות – מדובר על גידול של צמח או חברה צעירה במעגל סגור בתנאים אידיאליים על ידי אספקה של כל המשאבים הנדרשים כדי לייצר צמיחה אגרסיבית.

זאת גם החממה שלנו.
ללוות בעלי עסקים איכותיים למשך תקופת זמן ארוכה, לעזור להם לבצע את הזינוק המטאורי בעסק שלהם, לעבור מעוסק מורשה לחברה בע״מ ולבנות תקשורת איכותית במיוחד בין הצדדים. 

לאחר שכל אלה התקיימו ורק במידה ולעסק יש עוד פוטנציאל לגדול למכפלות רווח גדולות בשנים הקרובות, ושיש יכולת לקצר את הזמן לכך בצורה משמעותית עם הרבה ידע וניסיון –
אנחנו מציעים לחברה שותפות עסקית מלאה.

במודל הזה בשונה מהליכי הייעוץ העסקי הבוטיקים שלנו – אנחנו נכנסים שותפים בחברה באחוזים משתנים בהתאם לפעילות שלנו, ועוסקים בפעילות גם בצורה אסטרטגית וגם בצורה טקטית באופן מלא.

זאת אומרת שבמקרה של שותפויות החממה – צוות חברת זינוק מטאורי תופס תפקידים תפעוליים בעסקים הנמצאים בחממה, סמנכ״לי שיווק/ מכירות/ תפעול/ כספים וכו׳. זה בנוסף לתפקיד האסטרטגי של ביצוע פגישות מאסטרמיינד משותפות על בסיס חודשי לעדכוני התוכנית והתחזית העסקית, ביצוע גיוסים והכשרתם בפועל ועדכוני אסטרטגיה בהתאם להגעה או אי הגעה ליעדים החודשיים.

המודל הכלכלי מולנו בחממה עומד על אחוזים מהרווח הכולל בחברה, אחוזים שנקבעים על בסיס כל עסקה בהתאם להשקעת הזמן, הניסיון, הקצאת כח האדם, הסיסטמים והקשרים מטעמנו ועוד.

כדי לקבל הצעה מאיתנו להכנס לחממה העסקית
של זינוק מטאורי אתם צריכים:

להיות לקוחות זינוק מטאורי שביצעו לפחות 2 תהליכי ליווי בשנתיים האחרונות. 

התקשורת בין בעלי החברה והיועצים של זינוק מטאורי איתכם צריכה להיות איכותית ומדויקת.

לעסק צריך להיות פוטנציאל גדילה מנצח – כלומר הוא פועל 
בשוק רחב.

העסק חייב להיות 
מאוגד כחברה בע״מ.

הרווח התפעולי של העסק צריך לעמוד על 40,000 ש״ח ומעלה.

לחממה אי אפשר להשאיר פרטים מראש.

״החממה״ נפתחה בסוף שנת 2023.
לעסקים שנמצאים ב״חממה״ של זינוק מטאורי.