כמות שירותים אגרסיבית

עסק מצליח הוא עסק אשר מספק פתרון לצורך של קהל יעד הלקוחות שלו וכמו שהלקוחות משתנים וצרכי השוק זזים במהירות, כך גם אתם תצטרכו להתאים את עצמכם כל פעם מחדש.

עסק מצליח הוא עסק אשר מספק פתרון לצורך של קהל יעד הלקוחות שלו וכמו שהלקוחות משתנים וצרכי השוק זזים במהירות, כך גם אתם תצטרכו להתאים את עצמכם כל פעם מחדש.

 

כאשר בית עסק בונה מוצר או שירות, הוא אינו יכול להתבסס רק עליו מהסיבה שיש תקרה מאוד ברורה של כמות אנשים אשר יקנו אותו וזה במידה והגעתם לכל אנשי קהל היעד שלכם ולכולם מכרתם, מה שלא יקרה כי חלק לא יתחברו אליכם וחלק ילכו למתחרים שלכם.

 

לכן, סל שירותים רחב נותן לנו מספר יתרונות:

 

  1. התאמה לצרכי השוקבמידה ויהיה לנו ״מוצר מושלם״ אנחנו לעולם לא נוכל להתפתח, להתקדם וכל אדם שיכנס אלינו יקנה אותו וילך, מה שיקטין לנו את אורך חיי הלקוח הקיים.
    סל מוצרים רחב מגדיל את אורך חיי הלקוח שלנו ומבטיח לנו שהוא יכניס כסף בשנית לבית העסק שלנו.

  2. לא יתאפשרו מכירות חוזרותלקוח חוזר הוא הלקוח הטוב ביותר, הוא כבר קנה מכם פעם אחת ועבר את תהליך המכירה הראשוני שלרוב הוא הארוך והמשמעותי ביותר, הוא מכיר אתכם ולכן הוא סומך עליכם, והכי טוב! הוא לקוח אשר לא שילמנו עליו לפני כן (עלות ליד חד פעמית) ולכן יהיה לנו קל למכור לו מוצר נוסף ואחוזי הרווח שלנו יעלו.

  3. תחרות בשוקהשוק בסופו של יום יענה על יותר צרכים של קהל הלקוחות שלכם ולכן הם יעדיפו ללכת למקום אשר מביא להם את כלל השירותים והמוצרים אותם הם צריכים במקום לקנות כל פעם ממקום אחר.

התאמה לשוקבקורונה בשנת 2020, היה סגר ראשון של כ-3 חודשים בהם לא התאפשר לאנשים לצאת מהבתים שלהם ולכן הרבה עסקים אשר היו מושתתים על הגעה פרונטלית בלבד של הלקוחות שלהםקרסו.
ברגע שיש לנו סל מוצרים רחב אנחנו יכולים לאפשר לעצמנו להיות דינמיים ובכךאם אנשים לא יכולים להגיע לבית העסק שלנו, אנחנו נביא להם מוצר אחר אשר לא דורש מהם את ההגעה ובכך נשמור על בית העסק כמקור הכנסה רווחי ועל הלקוח שלא ילך למתחרים שלנו.

עוד בקטגוריה

תגובות לכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *