למה להגדיל את העסק דווקא עכשיו?

יצא לנו לשמוע הרבה פעמים תהיות של בעלי עסקיםהאם עליי להגדיל את העסק עכשיו? למה דווקא עכשיו? האם אני באמת מוכן לזה?

יצא לנו לשמוע הרבה פעמים תהיות של בעלי עסקיםהאם עליי להגדיל את העסק עכשיו? למה דווקא עכשיו? האם אני באמת מוכן לזה?

 

כאשר אנחנו משייכים זאת לעסקים איתם אנחנו עובדים היום, המחשבה היאהאם לעבור לחברה בע״מ דווקא עכשיו?

 

ואנחנו מודים שגם אנחנו חווינו את אותן תהיות ביחס לעסקים שלנו ותמיד התשובה שלנו הייתהאנחנו חייבים לפעול ולהגדיל עכשיו! כמובן באופן מסודר ונכון, אך הגדלת העסק והמעבר לחברה בע״מ בכל שלב היא משמעותית ומחייבת אותנו הרבה יותר ובמיוחד.

 

אז למה באמת אנחנו צריכים וחייבים לפעול למען הגדלת העסק, בואו נדבר על זה.

כאשר העסק לא גדל, כלומר אין תזוזה או התפתחות, גם אם הוא מכניס כסף, הדבר אומר לנו כי אנחנו עושים פעולה לא נכונה ואין שום צעידה קדימה או מחשבה על העתיד וכאן נכנסים המתחרים שלנותמיד בשוק בו אנחנו נפעל, תהיה חברה אחרת שכבר בונה את הצעדים שלה קדימה ומפתחת עוד מוצרים חדשים שבסוף יחליפו את הקיים ואם אנחנו נישאר שאננים ונעמוד במקום, הלקוחות שלנו יעזבו אותנו ויעברו לחברה השנייהזאת שמפתחת ומתקדמת ומביאה להם את המענה הטובה ביותר לצרכים שתמיד משתנים וגדלים.

 

עוד לכך, ברגע שאנחנו פותחים עסק אנחנו מחליטים לנפץ את תקרת הזכוכית, אבל, האם להיות עוסק מורשה ולהרוויח 30k בחודש זה לנפץ את תקרת הזכוכית? ממש לא, ניתן להגיע למשכורות כאלו גם בשוק העבודה בתור שכירים ולכןהחלטתם להקים עסק כדי באמת להצליח? 30k לא יעשו את ההבדל ואתם תמשיכו להיות ״שכירים״ בתוך העסק של עצמכם.

ברגע שתחליטו וכן כן דווקא עכשיו לעשות את המעבר בין עוסק מורשה לחברה בע״מ, אתם באמת תנפצו את תקרת הזכוכית ובאמת תגיעו למצב בו אתם מצליחים.

 

אז נכון, יגידו יש מגפות עולמיות ויש מלחמות שמקריסות שווקים והריביות עולות, אבל אם אתם תמנעו מהעסק שלכם להתפתח ותעמדו במקום, מעבר לכך שאתם לעולם לא תתקדמו כי אין באמת ״זמן נכון״ להתפתח, אתם תקרסו ואף פעם לא תהיו מוכנים לדינמיות שהעולם של היום דורש מעסקים מצליחים באמת.

 

תחשבו על זההאם נייק הפסיקו לייצר נעליים בגלל המגפה? לא! הם המשיכו לייצר נעליים חדשות והמשיכו לפתח את עצמם וכנ״ל שאר החברות המצליחות באמת בעולם.

 

עסק שעומד במקום הוא עסק בלי תוכנית עסקית.

השקנו לאחרונה וורקשופ בוטיקי והכי פרקטי בישראלעד 10 משתתפים בלבד, פרונטלי ובאורך של 8 שעות.

בוורקשופ בעלי החברה והשותפים בונים יחד איתכם תוכנית עסקית לפי המודלים של זינוק מטאורי.

זאת אומרת שתצאו מהוורקשופ עם פאקינג תוכנית עסקית מטורפת.

מעט מקומות, הרבה אנשים כאן בקבוצהתשלחו הודעה בפרטי ונוכל לבדוק האם אתם מתאימים לוורקשופ. (עוסקים מורשים וחברות בע״מ בלבדעוסקים פטורים או עסקים חדשים אין טעם לשלוח הודעה, זה סמינר פרקטי שמתמקד בצמיחה אגרסיבית ולא בהתנעת העסק).

עוד בקטגוריה

תגובות לכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *