עסקים עד לא מזמן גבו דמי כניסה של 500,000!

פעם לפתוח עסק היה דורש הון עצמי גבוה, הוא היה חייב להיות עסק פיזי, אחוזי הרווח היו נמוכים, זמני החזר ההשקעה היו גבוהים וההשקעה הראשונית בו דרשה לגייס הון ממשפחה, לוותר על רכישת דירה וכו׳.

פעם לפתוח עסק היה דורש הון עצמי גבוה, הוא היה חייב להיות עסק פיזי, אחוזי הרווח היו נמוכים, זמני החזר ההשקעה היו גבוהים וההשקעה הראשונית בו דרשה לגייס הון ממשפחה, לוותר על רכישת דירה וכו׳.
מרבית העסקים היו מסעדות, חנויות פיזיות (בגדים או ממתקים), מכוני כושר, מכולות, מפעלים ועוד
כל אלו דרשו באופן קבוע דמי רישום והקמה, שיפוצים ועלויות פרסום גבוהות ברחבי העיר או במונופולים של עיתוני האזור.

בנוסף אם רציתם לקנות עסק קיים או זכיינות הייתם צריכים לשלם מאות אלפים לעיתים רק על המיתוג והשיטה.
כל זאת ללא עלויות נוספות לחודשי הפעילות הראשונים כמו גיוס כוח אדם והכשרתו שהיו מגיעות להוצאות של חצי מיליון שקלים** לפחות.

כיום המצב שונהבזכות האינטרנט וכוחן של הרשתות החברתיות, אנחנו יכולים היום לפתוח עסק ללא הון עצמי גבוהה ובהשקעות כלכליות שהן יחסית* נמוכות עם אחוזי רווח גבוהים בהרבה והחזר השקעה בטווח זמן קצר יחסית*, אך עם זאת, ובאופן דיי משעשע, זוהי אחת הסיבות לקריסה מוגברת של העסקים.

 

בשנים האחרונות עסקים רבים נכנסו באגרסיביות לשוק במיוחד בקרב צעירים ורובם חושבים שאפשר לעשות כסף מבלי להשקיע *בכלל או כמעט ולא* כסף בעסק, אך שאלה לנו אליכםהאם אי פעם פגשתם מישהו שמרוויח בשוק ההון מבלי ששם בו כסף והשקיע קודם? התשובה כמובן היא ״לא״.

לפני כמה שנים, זה עוד היה אפשרי במידה מסוימת כי לא היו כמות כזו גדולה של עסקים בשוק.

ולכן עסקים רבים, גם אלו שעשו ״קופות״ במכה, מצאו את עצמם קורסים ונעלמים באותה מהירות שבה הצליחו להרוויח בפעם הראשונה.

 

עקב ריבוי העסקים בשנים האחרונות, המחירים עלו בכל התחומים, כאשר העיקרי הוא הפרסום הממומן אשר מתייקר ב-25% כל שנה והוא הרי כפי שאנחנו מכירים, חלק בלתי נפרד ממקורות הרווח של עסקים גדולים בענף נותני השירותים.

 

כדי לבצע קפיצה בהכנסות ולעבור מעוסקים פטורים לחברות בע״מ, אנו חייבים להשקיע באופן קבוע בעסק שלנו.
דוגמא: עסק שמכניס כ-10,000 ש״ח בחודש ורוצה לגדול לרווח של 40,000 ש״ח בחודש בצורה יציבהחייב לייצר יציבות שיווקית ולבסס את עצמו כמותג, רק כך הוא יוכל לייצר הכנסות גבוהות לטווח זמן ארוך ואת זהאי אפשר לעשות בהשקעה חד פעמית במכת לידים של חודש אחד או ללא תשתיות דיגיטליות איכותיות, אלא כל חודש מחדש נצטרך להשקיע בשיווק, באנשי מכירות, בצוות, בפיתוח העסקי ולפתח מוצרים לפי צרכי השוק הדינאמיים.

 

תרגיל: אם אתם כיום מכניסים 20,000 ורוצים להכפיל את העסק שלכם פי 2, כלומר להגיע למחזורים של 40,000 בחודש, אתם תרוויחו בשנה – 240,000 יותר!
בשנתיים – 480,000 וכן הלאה.

האם בעזרת השקעה חד פעמית של 50,000 אתם יכולים להגדיל את המחזורים שלכם לחצי מיליון שקלים? כנראה שלא, אתם תצטרכו כל חודש לבצע פעולות חדשות ולהשקיע כדי לשמר ואף להגדיל עוד את מחזורי ההכנסה שלכם.

עוד בקטגוריה

תגובות לכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *