רובנו נצטרך פרסום ממומן אגרסיבי כדי לנהל חברה בע״מ מנצחת

מקדונלדס, נייק, אדידס, גולדההם בכל מקום! ניסע ברחבי הארץ ובכל עיר אנחנו נראה שלטים שלהם ואפילו בכבישים מהירים, נפתח את הטלפון וברגע שנכנס לאפליקציה תקפוץ איזו מודעה ואפילו ברשתות החברתיות הם יגיעו.

מקדונלדס, נייק, אדידס, גולדההם בכל מקום! ניסע ברחבי הארץ ובכל עיר אנחנו נראה שלטים שלהם ואפילו בכבישים מהירים, נפתח את הטלפון וברגע שנכנס לאפליקציה תקפוץ איזו מודעה ואפילו ברשתות החברתיות הם יגיעו.

מעבר לפרסום הממומן האגרסיבי שלהם, גם המיתוג ניכר בכל דברבין אם סמלים על מוצרים (קופסאות, מוצרים, עטיפות, ארגזים וכו') או הצבעים שישר יזכירו לנו שהם שייכים להם למרות שיש עוד חברות רבות עם צבעי צהוב אדום אבל עדיין זה יהיה ה-M המפורסמת של מקדונלדס.

 

כאשר אתם עוסק מורשה/פטור אתם לא עוסקים בצעדים אגרסיבים, בין אם מבחינה מנטלית או כספית אבל! כשאתם חברה בע״מ זה כבר סטטוס אחר לגמרי, אלו תשתיות מלאות שדיברנו עליהם בעבר וכל צעד חייב להיות מאוד אגרסיבי וממותג 24/7.

 

אם אתם לא תהיו ברשת בתור עוסקים מורשים/פטורים זה יהיה בסדר, גם ככה מספר הלקוחות שלכם יחסית קטן, אתם לא צריכים להיות אגרסיבים כדי להשיג את אותם 4-10 לקוחות אבל אם אתם חברה בע״מ, אין דבר כזה 100% לקוחות מפה לאוזן, אתם לא יכולים להסתפק ב– 10 לקוחות ואתם כל הזמן חייבים לשמר את המעמד שלכם כחברה ולהגדיל אותה כל הזמן.

 

לכן מה אתם חייבים? כבר ניחשתם 

פרסום ממומןצריך להיות בכל מקום כל הזמן, אורגני משמש בעיקר לפלח שוק קטן או לשימור וניהול לקוחות קיימים אך אי אפשר להתקיים ללא הפרסום הממומן.

 

מותגמיתוג מלא שמביא אתכם למצב בו השפה שלכם, הנראות שלכם והאסוציאציות של כל מילה ומוצר אומרת. אתם חייבים להביא את עצמכם לידי ביטוי כל הזמן כדי להשאיר חותם בלקוחות קיימים ועתידיים.

 

תזכרו! אתם במגרש של הגדולים וכמוכם יש עוד מיליון, אז למה שיבואו דווקא אליכם? למה שיזכרו אתכם? למה שיסכימו לשלם יותר רק כדי להיות חלק מכם? פרסום ומותג אגרסיבי.

 

**עברו על כלל התשתיות השיווקיות שלכםהאם יש לכם נוכחות ברשת יותר משל המתחרים שלכם? כמה כסף ואנרגיה אתם צריכים להשקיע ומי יהיה הגיוס הראשון שלכם בשביל להביא אתכם לביסוס שוק אמיתי

רשמו את הכל בטבלה במסמך מסודר, הכניסו לתכנית ולתחזית העסקית שלכם והתחילו לפעול!

 

צ׳ק ליסט לתשתיות שיווק :

1 – לוגו + שפה עיצובית 

2 – אתר 

3 – סושיאל לפי קהל יעד 

3.1 – פייסבוק 

3.2 – אינסטגרם 

3.3 – טיקטוק 

3.4 – לינקדאין 

4 – קמפיינים

עוד בקטגוריה

תגובות לכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *