תודעה של עסק גדול ועצמאות עסקית

כולם רוצים יותר, חושבים, חולמים ומפנטזים להרוויח הרבה יותר ולהצליח להרחיב את העסק שלהם, אך כמה אנשים באמת עושים את הפעולות האלו?

כולם רוצים יותר, חושבים, חולמים ומפנטזים להרוויח הרבה יותר ולהצליח להרחיב את העסק שלהם, אך כמה אנשים באמת עושים את הפעולות האלו? מעט מאוד לצערי והדבר הכי גדול אשר מונע מאנשים לעשות את המעבר בין תודעה של עסק קטן לעסק גדול בעל עצמאות עסקית אמיתית היא מיקוד, אומץ ועוצמת האנרגיות שאנחנו מנתבים לעסק עצמו.
המחשבה החיובית אינה מייצרת מציאות אלא התודעה – וזאת התודעה שאתם צריכים לצמיחת העסק שלכם ולמעבר לחברה בע״מ.

תודעה -> פעולות -> תוצאות ומציאות.

 

ברגע שאני החלטתי להגדיל את העסק, הדבר הראשון שעשיתי הוא לקחת את עצמי ברצינות יותר ולהשקיע בפיתוח של עצמי. לאחר מכן ניתבתי את ההשקעה הזאת לעסק עצמו והחלטתי לקחת אותו ברצינות והרבה מעבר למקור הכנסה שמספק לי הכנסה ״יפה״.

 

עוסק מורשה זה עסק שעובד ״יפה״ ו״בסדר״, הוא מושתת על פיתוח הבעלים שלו והתשתיות הנדרשות הן יחסית נמוכות ומראש אנחנו יודעים שעסק מורשה יכניס לנו פחות מחברה בע״מ – כל זאת יוביל אותנו לתפיסה תודעתית נמוכה ולכן אנרגיות ההשקעה בעסק, בפיתוח ובצמיחה שלו יהיו בסקייל מאוד נמוך ויובילו לתוצאות ממוצעות פלוס.

 

כשאנחנו מחליטים לפתוח חברה בע״מ, אוטומטית הפעולות יהיו שונות כי התודעה וההתייחסות למה שיש לנו בידיים לגודל האחריות שלנו, תשתנה ותמריץ אותנו לפיתוח וצמיחה.
דבר ראשון – חברה בע״מ משנה את המעמד שלכם, מבעלי עיסוק לבעלי עסק.

דבר שני – אתם תהיו חייבים לבנות תשתית אמיתית ויציבה לעסק שלכם וכלל הפיתוח יהיה סביב העסק, לא סביבכם .

דבר שלישי – הפעולות שאתם תעשו יהיו גדולות יותר, מהירות יותר וכלל ההתייחסות גם שלכם וגם של העובדים תהיה רצינית בהרבה יותר.

 

תזכרו שברגע שאתם תאמינו שהעסק שלכם יכניס 1m₪ ולא 50k₪, האנרגיות, התודעה, הפעולות והתוצאות שלכם יגדלו משמעותית, הערך העצמי שלכם יעלה וסוף סוף אתם תגיעו למצב שתהיו בעלים של עסק אשר מתפקד כמו חברה אמיתית ולא תהיו עוד דג בים.

 

** יש לעשות את המעבר הזה בצורה חכמה, לקחת ליווי ויעוץ מקדים ולא ישר לקפוץ לחברה בע״מ.

עוד בקטגוריה

תגובות לכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *