מדריכים כתובים

המדריך הרשמי - ״מעוסק
מורשה לחברה בע״מ״

המדריך המבוקש ביותר של זינוק מטאורי, קצר ופרקטי שמתאים לעוסקים מורשים שמתלבטים אם הגיע הזמן שלהם לעבור לחברה בע״מ – או שאפילו לא חשבו על זה וגילו פתאום דרך המדריך את היתרונות העצומים ומתי (בערך) הרגע הנכון לעשות את הבדיקות מול הגורמים הפיננסים שהם עובדים מולם ולבצע את התהליך הבירוקרטי (שגם הוא מוסבר בפשטות במדריך).

המדריך נוגע ב-5 נקודות מהותיות במעבר מעוסק מורשה לחברה בע״מ:

הפוטנציאל התפיסתי של הבעלים של העסק ואיך זה יכול לגרום לכם להגדיל את העסק.

חברה בע״מ ככלי למיתוג עסקי והגדלת המכירות לעסקים שעובדים מול עסקים
אחרים (B2B).

חברה בע״מ וההגנה המשפטית של מסכת ההתאגדות שהיא מספקת לכם.

והמרתק ביותר – יתרונות המיסוי של חברה בע״מ על פני עוסק מורשה, איך חברה בע״מ תשאיר לכם יותר רווח בכיס להשקעה ותאפשר לכם להגדיל את העסק.

ולא פחות חשוב – איך לבצע את ההליך הבירוקרטי של המעבר מעוסק מורשה לחברה בע״מ בצורה קלילה ולא להיות
חסר אונים.

מדריך ״צעדים אגרסיביים בעסק -
גרסת חרבות ברזל״

המדריך נכתב מתוך ניסיון עסקי של 7 שנים בניהול חברות בע״מ – אמנם לא עברנו את המשבר הכלכלי של 2008, אבל כן עברנו משברים עסקיים אישיים גדולים ואת משבר הקורונה במלוא עוצמתו כאשר היינו עם מעל 25 שכירים, משרדים גדולים ותקורות גבוהות במיוחד.
התמודדות עם משברים כלכליים שונים דורש תודעת ברזל – אבל גם את הכלים המדויקים.
המדריך יעזור לכם לבסס תוכנית עבודה אסטרטגית וטקטית קצרת טווח (בתקווה) ולעבור את מלחמת חרבות ברזל והשלכותיה בהצלחה – וחלק קטן מכם אפילו יזכה לנצל את התובנות פה ליצירת זינוק מטאורי בתקופה שהוא רק חשב איך הוא יכול ״לשרוד״ את התקופה הקרובה.
כרגיל בזינוק מטאורי – המדריך קצר ומתומצת כדי לאפשר לכם לרדת לשורש העניין מהר בלי בלבולי מוח.

מדריך ״זינוק עסקי בחגי תשרי -
גרסת 2023״

מדינת ישראל היא מדינה יהודית שידועה בצפיפות אגרסיבית של חגים בהם במרבית העסקים לא נהוג לעבוד או לייצר פעולות מכירה כגון יצירת קשר עם לידים.
למי מאיתנו שיש עובדים – גם נהוג לשלם על ימי חג מסוימים כימי עבודה מלאים למרות שלא עובדים בהם. חגי תשרי הם רצף החגים המורכב ביותר לבעלי עסקים ישראליים בדרך כלל – גם לנותני שירותים וגם לעסקים אחרים בענפים השונים.
יש עסקים שיש להם פריחה יחסית בתקופה הזו – והם עסקים מבוססי מיקום עם סניפים פיזיים (על הדרך לטיולים וחופשות) או עסקים עונתיים שנהנים מפריחה בחגים (בתי מלון לדוגמא).
בענף נותני השירותים – שמבוסס על שיווק דיגיטלי אורגני וממומן, יצירת לידים, ביצוע מכירות טלפוניות ופרונטליות רוב העסקים חווים קשיים שחלקם אגרסיביים וחלקם לא – אבל רובם הגדול של הקשיים הוא תוצר של חוסר בתכנון מקדים ועבודה ״מהרגע להרגע״ במקום במסגרת תוכנית שנתית והכנה מוקדמת.

לקבלת המדריך התחברו למערכת

שם פרטי
שם משפחה
טלפון
מייל
סיסמה