צריך לעבור דרך עסקית כדי להגיע לחברה בע״מ

אתם ווינרים בנשמה, לא הקמתם עסק כדי להסתפק בממוצע אלא כדי להוציא את המירב מעצמכם וממה שהחיים יכולים לתת לכם והחלטתם שאתם הולכים All In על הקופה ומפיצים את החלומות שלכם ברחבי היקום – מעולה! זאת החלטה שאיתה אנחנו עובדים, שלשמה התכנסנו, אנו מקווים שכל מי שכאן בקבוצה שואף למקסימום הגשמה ושפע שקיים כיום.

 

היום נדבר על הדרך העסקית שאותה צריך לעבור כדי להגיע לחברה בע״מ וזוהי הדלת הראשונה בדרך לידע הרב שאתם תצברו כאן במהלך שהותכם בקבוצה.
נתחיל מכך שלפתוח ישר חברה בע״מ ללא ידע מקדים בעסקים זאת הדרך המהירה ביותר להתרסקות כלכלית ועסקית – חברה בע״מ דורשת ידע וניסיון רב בהתנהלות מול ספקים, לקוחות, כוח אדם, ניהול, פיננסים, מכירות, מודלי בנייה וצמיחה ארגון וכמובן התנהלות מול רשויות וחוקיה של מדינת ישראל ובעולם בכלל.
על הנייר, בצורה היבשה ביותר – מתחילה כדאיות להקים חברה בע״מ בדרך כלל לאחר שעוסק מורשה מגיע מעל ל-40k רווח בחודש למספר חודשים, וכי יש יציבות תזרימית אשר מעידה על צמיחה עתידית.

 

*סך הכנסות = כלל הכסף שנכנס לבית העסק.
*רווח = הכנסות – הוצאות.
מעבר לרווחי העסק, יש דרכים רבות שאנו חייבים ללמוד אותם, חלקן יהיו תוך העבודה עצמה וחלקן חייבות להיות לפני פתיחת החברה וההצהרה עליה באופן רשמי.

 

הדרך העסקית הראשונה שאנחנו צריכים לעבור היא להבין מהי בכלל חברה בע״מ ואת ההתחייבות אליה, לסגור חברה בע״מ זה לא בכדי ואלו חתימות והתחייבויות מול בנקים וגופים פיננסים אחרים שעליהם אתם אחראים, כך שאם כרגע מפחיד אתכם לעלות תקציב שיווקי או לקחת הלוואה (בתנאים טובים כמובן) לצורך פיתוח העסק – אתם לא שם.

 

לאחר מכן אנחנו צריכים לחוות באמת מה עסק שמוכר, משווק ומנהל צוותי כוח אדם דורש – לא מספיקה ההכנסה הגדולה אלא בעסק אנחנו מנהלים ואחראים על כסף של אנשים אחרים, גם של הלקוחות וגם של העובדים שלנו אשר מביאים עם אותו הכסף אוכל לביתם ולמשפחתם.

 

עוד דרך היא התנהלות מול לקוחות וגיוסם, או בשמות המקצועיים – מכירות וניהול לקוחות.
בעסק מתוקן אשר עבר כברת דרך, ישנה מערכת משומנת של א.נשי מכירות שמזרימים את משאבת הדם (הכסף) לשאר חלקי העסק ומעבר לכך, לאחר תהליך המכירה יש את ניהול הלקוחות מה שיכריע בסוף התהליך עם הלקוח ביחד עם קבלת המוצר – האם לקוח יחזור אלינו ויהיה לקוח חוזר שממשיך איתנו לאורך זמן? או שאולי הוא יעזוב אותנו מיד.
לאחר שיקבל את השירות.
*תזכרו! אנשים לא מרוצים מספרים זאת ל-9 מתוך 10 אנשים שהם מכירים, אנשים מרוצים יספרו זאת ל-1 מתוך 10 אנשים שהם מכירים.

 

ישנן עוד דרכים רבות והמון ידע כפי שהבנתם כבר, עליהם נעבור במהלך השבועות הבאים.
בינתיים קחו את הטבלה כאן, תדרגו את עצמם במצב הרצוי (בלי אגו כמובן, אתם היחידים שרואים) ולאחר מכן תדרגו אותה למצב המצוי אליו אתם רוצים להגיע.

טבלת מיפוי הכנה לחברה בע״מ

 

כותב אורח

ישראל ישראלי

עוד בקטגוריה

תגובות לכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *