מיתוס: אין צורך לשלם לעו״ד שיעשה את הקמת החברה. אפשר להקים אותה אונליין לבד בלי מאמץ

תכתבו בגוגל ״כיצד להקים חברה בע״מ״ ותגלו המון פרסומות על כיצד אתם יכולים לעשות זאת בתוך מספר דקות או ימים

בתור מי שהקימו מספר חברות אנחנו אומרים לכם כבר מעכשיוזה ממש לא עובד ככה, ולא, אל תעשו זאת בעצמכם! יש סיבה שעורכי דין ורואי חשבון למדו את המקצוע שלהם מספר שנים וכמו שלא תחתמו על משכנתא של מיליונים בעצמכם ותקחו ליווי מיועץ מוסמך, כך גם אל תפתחו חברה בע״מ ללא ליווי וייעוץ שיכול לגרום לנזקים כספיים והשקעת זמן ואנרגיה מיותרים.

 

שלבי רישום והקמת חברה בע״מ בארץ:

 

  1. החלטה על סוג ועיסוק החברהדבר זה נתון בידייכם ולרוב יהיה ההמשך של העוסק המורשה שלכם שזה עתה גדל וצמח

בשלב זה אינכם צריכים בעל מקצוע למרות שמומלץ לקחת מעצב שישנה את התדמית שלכם במידת הצורך מעוסק לחברה.

 

  1. רישום החברה ברשם החברות
    1. הגדרת בעלי המניותמסמך משפטי אשר במידה ותחליטו לפרק שותפות אתם תוכלו להפסיד הרבה כסף משותפים לא פעילים אשר אינם מועילים לעסק ורק מרוויחים ממנו.

בנוסף, במידה והחברה נקלעה לבעיות כלכליות ואף לפשיטת רגל, במידה והחוזה המשפטי אינו ברור ויעשה על ידכם בלבד, אתם לא תהיו מוגנים ותהיו חשופים לכך שכלל הנטל יפול עליכם ואת הכסף משאר השותפים אם תראו, תקבלו לאחר מספר שנים.

  1. שליחת מסמכים לרישוםמסמכי הרישום כוללים אגרות ותשלומים, במידה ויהיה דבר חסר אתם עלולים להתעכב בזמנים וכרגע, אתם בזמן = כסף.

 

  1. פתיחת חשבון בנק עסקיפנייה לבנק אשר אתם סומכים עליו ובדקתם לפני כן שהוא יביא לכם את המירב מבחינת שירות, עמלות וריביות במידה ותצטרכו מימון.

 

  1. פתיחת תיקים ברשויות המסעקב הבירוקרטיה במדינת ישראל וכך שאתם במשוואה זמן = כסף, בעיצומה של פתיחת חברה בע״מ תביאו לבעלי המקצוע, לרואה חשבון שלכם שכבר רשם אתכם בעבר כעוסקים מול הרשויות לבצע את העבודה ולדאוג לכלל תיאומי המס כדי שלא תפסידו כסף מטעויות שיכולות להגיע לאלפי שקלים קריטיים בחודשים הראשונים שבה החברה שלכם עדיין לא מכניסה כסף.

 

מי בינינו כאן שעדיין עוסק, מוזמנים לפנות בפרטי ונעזור לכם באופן אישי לתכנן את דרך ומועד המעבר העתידי לחברה בע"מ שלכם.

 

לסיכום, תסמכו על בעלי מקצוע שיודעים ולמדו את העבודה שלכם ותמנפו את הזמן שלכם בצורה המירבית ביותר, הימנעו מטעויות קריטיות והיעזרו ברואי חשבון ובעורכי דין אשר עליהם אתם סומכים ויקחו אתכם יד ביד בצורה הבטוחה ביותר.

עוד בקטגוריה

תגובות לכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *