איך להשתמש במשוב ובביקורות של הלקוחות כדי ליצור מסרים שיווקיים חזקים ומדויקים
לפני כמה שנים עבדתי על פרויקט בעולם אימוני הכושר האישיים.
הקונספט היה ליצור תוכנית למאמני כושר שתעזור להם לבנות עסק יציב ומניב יותר, בלי לקרוס מעומס של אימונים אישיים.
התוכנית כללה בניית סיסטמים לניהול המתאמנים הקיימים, מהלכי שיווק ופרסום אוטומטיים לגיוס מתאמנים חדשים, ויצירת חבילות פרימיום שיאפשרו למאמנים לעבוד פחות — ולהרוויח יותר.
את עולם השיווק והמכירות אני מכיר מצויין, אבל אני מודה שאת העולם הפנימי של האוואטר שלנו (מאמני כושר) אני לא באמת מכיר.
לא ידעתי מה באמת כואב להם, מה מפריע להם כשהם נכנסים לסטודיו בבוקר, או מה עובר להם בראש כשהם שוכבים במיטה לפני שהם הולכים לישון.
אז כדי לכתוב את המודעה לפרויקט, החלטתי "לרמות".
פשוט מאוד.
נפגשתי עם לקוח שלי, מאמן כושר מנוסה (נקרא לו א'), שמכיר את השוק מבפנים וחי אותו יום יום.
ישבנו יחד אצלי במשרד במשך שעתיים, ושאלתי אותו שאלות:
הקלטתי את כל השיחה.
אחר כך הפכתי את המילים שלו למודעה.
כל מה שכתבתי — ההוק, הסיפור, ההצעה — הכל היו דברים ש-א' אמר לי.
כל מה שעשיתי היה להקשיב, לסדר את הדברים בהקשר הנכון, וטיפה ללטש.
כמות המאמנים שהשאירה פרטים גרמה לי לרתק איש מכירות ספציפי שיעבוד רק עליהם. אני מדבר איתכם על מעל 30 פניות ביום, לתהליך ליווי של 5 ו-6 ספרות.
כי המודעה דיברה בשפה של הקהל הספציפי.
בעזרתו של א', פשוט הצפתי את כל הבעיות שמאמני כושר מתמודדים איתם:
כשהמודעה מדברת בשפה שלהם, ומציפה את הבעיות שלהם, הם מרגישים שיש מישהו שמבין אותם, שרואה אותם, ואם ההצעה גם מדויקת — מישהו שיכול לפתור להם את הבעיות האלה.
במקום לעבוד קשה, תנו למישהו אחר לכתוב עבורכם.
אם יש לכם שותפים, לקוחות, או קולגות שמבינים את השוק יותר טוב מכם — תנו להם את הבמה. המילים שהם משתמשים בהם זה חומר הגלם הכי אותנטי שתוכלו להשיג, וכל מה שנשאר לכם לעשות זה להציב אותו בהקשר הנכון.
אם אתם לא יודעים איך לנסח את המסר הנכון שימשוך את הלקוחות שאתם באמת רוצים,
אם אתם מרגישים שהעסק שלכם לא מתקדם למרות שאתם משקיעים בו את כל כולכם,
אם אתם עובדים יותר מדי שעות בשביל מעט מדי כסף,
יכול להיות שזה הזמן לשנות גישה.
ב"זינוק מטאורי" אנחנו מציעים תהליך שמתחיל בשתי פגישות חינם — פגישות שאצל אחרים עולות 15,000 ש"ח.
בפגישה הראשונה נבצע אפיון מלא לעסק שלכם: נבין מה עוצר אתכם, מה יכול להזניק אתכם, ואיזה סיסטמים אפשר לקדם כדי שתתחילו לנהל את העסק ולא לתת לעסק לנהל אתכם.
בפגישה השנייה תקבלו תוכנית ותחזית עסקית ברורה ומדויקת לשנה הקרובה, שמבוססת על היעדים והרצונות שלכם.
אנחנו מאוד נשמח אם תבחרו ליישם את התוכנית יחד איתנו, אבל גם אם תחליטו ליישם אותה לבד — היא לגמרי שלכם, בלי אותיות קטנות ובלי התחייבות.