עברנו על חשיבות פיתוח תשתית שיווקית מלאה לבית העסק שלנו, כפי שראיתם זוהי תשתית רחבה מאוד אשר תדרוש מאיתנו השקעת תקציבים והשמת כוח אדם, לכן אנחנו נהיה חייבים לבנות לה תוכנית אסטרטגית שתהיה חלק מהתוכנית האסטרטגית הכללית של בית העסק שלנו ותוכנס גם היא לתחזית העסקית שלנו.
התכנית השיווקית, בדיוק כמו התכנית העסקית האסטרטגית, היא מסמך אשר מדייק את כלל המטרות, היעדים, הפעולות והצעדים השיווקים שלפיהם נרצה לפעול במשך 12 החודשים הקרובים והיא הבסיס לעסקים מבוססי לידים.
היא תגדיר איך תיראה הפעילות השיווקית שלנו – והכי חשוב, מה ההחזר השקעה שאנחנו רוצים לייצר בפרסום ועל כל ליד שנוצר.
מבנה התכנית השיווקית:
פרטים נוספים שלדעתנו חייבים להכנס לתוכנית השיווקית.
תוכנית שיווקית זה דבר קריטי כדי לייצר יציבות אמיתית בעסק, במספר הלידים, ביחסי ההמרה ובטוח בהכנסה.
ישראל ישראלי