איך משחקים במספרים ככה שנסגור את החודש פי 4 בתוצאות מהיום?

האסטרטגיה שאנחנו מאמינים ופועלים על פיה בתהליך מעוסק לחברה בע״מ היא מהלכים אגרסיביים של פי 4! למה? כי בשלבים האלה זה אפשרי בלי מאמצים אדירים.
איך? מיקוד בשלושה שלבים עיקריים: שיווק, מכירות ותמחור.

 

ברגע שאנחנו מעוניינים לייצר לידים, אנחנו חייבים לבנות משפך שיווקי אשר עובר על כל מסע הליד מהרגע שהוא השאיר פרטים ועד הרגע בו המתעניין הפך ללקוח משלם שמכניס לבית העסק שלכם כסף.
אך לצערנו (או לשמחתנו..), לא כל מי שהשאיר פרטים, עבר את כלל המסע שכולל שיחות טלפון ואף פגישות בהכרח יסגור אצלכם.

 

לכל מעבר בין שלב אחד לשלב השני במשפך השיווקי יש אחוזי המרה, כלומר אם השאירו לי 100 לידים פרטים ורק 20 מהם הגיעו לפגישה, יש לנו 20% המרה מליד לפגישה.
במידה ו-20 הפגישות סגרנו 5 אנשים, יש לנו 25% המרה מפגישה לסגירה ו-5% המרה מליד לסגירה.
בזכות המדידה שלנו בין שלב לשלב אנחנו יכולים לדעת איפה אחוזי ההמרה ניתנים לשיפור (אצל כולם קיימת האופציה לשיפור בכל שלבי המשפך) ומשם נגלה מה אנחנו צריכים לשפר כדי להעלות את אחוזי ההמרה מ– 20% ל– 40% ומשם הלאה.
השיפורים יכולים להגיע בקמפיינים, במסרים השיווקים, בתסריטי השיחה וכו׳.

 

מכירות הן הלב ריאה של בית העסק ואנחנו אומרים לכם מראשאם יש לכם ״תסריט בראש״ או לא קיים, מה שלא כתוב על הדף בצורה מדויקת לא יהיה ניתן למדידה ובקרה.
ברגע שאנחנו כותבים תסריט מכירה אנחנו יכולים למדוד אותו ולחדד אותו.
בזכות שמיעה חוזרת של שיחות מכירה, אתם יכולים להבין מה לא הצליח, איפה ״נפלה המכירה״ ולשפר את התסריטפעולה זאת תעלה לכם את אחוזי המרה כי אתם תדעו בדיוק מה לא לעשות והכי חשובמה כן לעשות.
קחו לדוגמא בית עסק שאחוזי ההמרה שלו הם 5% וממוצע עסקה הוא 1,000₪, מספיק שהוא מעלה ל-20% סגירה במכירה והנה לנו רווח פי 4.

 

שלב אחרון הואתמחור! המחלה הגדולה ביותר של בעלי העסק היא שהם מתמחרים נמוך מדי!
הם לא מאמינים בעצמם או שהם פשוט ״חדשים בשוק״.
שילוב נכון של תסריטי שיחה ושיפור מערך השיווק והמכירות שלכם אתם תוכלו להרשות לעצמכם להעלות את מחירי המוצרים שלכם. ובדרך כלל כל שנדרשהוא פשוט אומץ להגיד מחיר גבוה יותר ואמונה שמגיע לכם יותר.

 

בתכלס? הדרך הכי טובה לעשות פי 4 היא להתמקד ב-2 פרמטרים:
פי 2 בכמות הלידים.
פי 2 במחיר הממוצע.

 

בלי חרטות.
בלי התעסקות בכל מיני דברים שלא עובדים.

 

רוצים שנבנה איתכם תוכנית שיווק ומכירות שפועלת לפי עקרון ה -4x? שלחו לנו הודעה!

כותב אורח

ישראל ישראלי

עוד בקטגוריה

תגובות לכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *