ליווי עסקי אגרסיבי
יש לנו שירות אחד ויחיד. לא ערימה של שירותים. בלי ״אפסלים״. בלי מבחר מבלבל.
שירות אחד בוטיקי, מדויק שנבנה מתוך ניסיון רב ושכל צוות החברה שלנו מתמקד אך ורק בו.
וליתר דיוק אך ורק בך ובעסק שלך.
שירות שאנחנו שמים את כל הדגש שלנו עליו כדי להפוך אותו לאיכותי וממוקד ביותר במדינת ישראל.
תוכנית הליווי העסקי האגרסיבית מבית זינוק מטאורי.
בזינוק מטאורי אנחנו בונים יחד איתך תהליכים אסטרטגיים ארוכי טווח יד-ביד בליווי אישי צמוד במיוחד.
הלקוחות שלנו הם עוסקים מורשים וחברות בע״מ שרוצים להגדיל את הרווח שלהם משמעותית ובזמן קצר במיוחד.
כל זאת על ידי שימוש באסטרטגיות מדויקת ושימוש בכלים וסיסטמים עסקיים של החברות הגדולות במשק.
המיקוד האגרסיבי ביותר שלנו – הוא בעוסקים מורשים שרוצים לעשות את הצמיחה אל עבר חברה בע״מ תוך חצי שנה עד שנה.
על מנת לשמור על היכולת שלנו לתת מענה עוצמתי לכל העסקים שאנחנו עובדים איתם – אנחנו מקבלים מקסימום 8 בעלי עסקים בחודש ״טוב״ ואף פחות מכך בחודשים עמוסים במיוחד.
את הרקע על חברת זינוק מטאורי, העדויות שלנו, החברות הנוספות בבעלותנו ושאנחנו שותפים בהם והרקע של הבעלים של החברה תוכלו לקרוא בקטגוריות האחרות באתר שלנו.
אז איך נראית שיטת הליווי שלנו שמובילה מספר רב של עוסקים מורשים להקים את החברה בע״מ הראשונה שלהם ולעבור מרווחים בטווח של ה-20 אלף שקל בחודש לעשרות רבות ואף 100,000 ש״ח ויותר?
ל-2 פגישות זינוק עסקי במתנה בהם נראה לכם איך שוברים את נוסחת ה-One man show ובונים עסק שמאפשר לכם דרגת חופש גבוהה יותר
שיטת הליווי העסקי של זינוק מטאורי - 3 החסמים
- 3 החסמים - מעוסק מורשה
- לחברה בע"מ
- לבעלים של העסק
- 3 החסמים:
- מעוסק מורשה
- לחברה בע"מ
- לבעלים של העסק
״בעל עסק בענף נותני השירותים צריך לכוון לרווח של 50,000 ש״ח ומעלה״
לאחר 7 שנים בהם הקמנו 4 חברות בע״מ בעצמנו ובשנתיים האחרונות בהם ליווינו מעל 100 עסקים – השקנו בשנת 2024 את המודל לשיטת הליווי שלנו.
בגלל שאנחנו פועלים אך ורק עם עסקים בתחום נותני השירותים – רובם ככולם עסקים מבוססי מיתוג, שיווק, פרסום, מערך מכירות ותפעול מבוססים.
המסלול שהם צריכים לעבור אל עבר הזינוק המטאורי שלהם מאוד דומה בין אחד לשני.
אנחנו קוראים למודל – ״3 החסמים״.
מטרת המודל הינה להוביל אתכם דרך מסלול מדויק וברור אל עבר עסק שנהפך לחברה בע״מ –
יישות בפני עצמה שמרוויחה סכום מכובד באופן יציב (בעינינו – לפחות 50 אלף שקל בחודש ויותר).
החסם הראשון:
10,000 - 30,000 ש"ח בחודש
בדרך כלל אלו פרילנסרים שעובדים לבד עם מספר שירותים בודדים (או שירות בודד) שמבוססים על מודלים עסקיים של מכירת הזמן האישי שלו - מה שגורם לו להגיע לקראת שבירת החסם למצב של Fully booked ויומן מלא, הוא נתקע בתפעול העסק ולא מצליח להתפנות לחשיבה אסטרטגית וצמיחה אגרסיבית טהורה.
הוא עושה הכל בעסק, הוא המנכ״ל, איש השיווק, הפרזנטור, איש הקריאיטייב, איש המכירות, מנהל הכספים, איש התפעול, איש השירות לקוחות ועוד ועוד….
במקרה כזה - לא יעזור להכפיל לו את מספר הלידים בתחילת המשפך השיווקי שלו או לפתוח מעמדי שיווק נוספים כי הוא לא יצליח להתמודד עם אספקת השירותים למספר לקוחות רב יותר.
לפני שנוכל לעבוד על מכפלות במעמדי השיווק, המכירות וביחסי המרה הפנימיים - נצטרך לבנות איתו מלכתחילה שירותים שמבוססים על מודלים עסקיים חדשים שהם בעלי פוטנציאל התרחבות גבוהה (Scaleable) או לבצע הכנה לעסק לזינוק מטאורי שכוללת נרטיבים, תחזית עסקית, תסריט מכירה, תוכנית תוכן ובניית תשתיות לחברה בע״מ.
הרווח הממוצע בשלב הזה אמור לעמוד על 70% במינימום אבל אנחנו מלווים עסקים שעומדים סביב ה-85%.
לאחר הפריצה של החסם הראשון שנחשב החסם ״הפשוט״ ביותר - מגיע החסם השני שהוא המורכב ביותר לפריצה בעולם העסקי האגרסיבי של חברות נותני השירותים שמרוויחים מאות אלפי שקלים בחודש.
החסם השני:
30,000 - 50,000 ש"ח בחודש
כדי לפרוץ את החסם הזה, נדרש סט כלים עסקיים שונה לגמרי ממה שבדרך כלל יש בידכם כדי לפרוץ את החסם הראשון.
כדי לייצר זינוק מטאורי בתוך החסם הזה, לא מספיק המיומנויות הנפלאות שצברתם ולא יעזור אם תעבדו גם 20 שעות ביום ובלילה.
זה החסם שבו בעל העסק חייב להתמקד בגיוס אנשי צוות מדויקים לעסק שלו על בסיס שירותים שמאפשרים לו למכור ללא תלות מסיבית בזמן שלו וכך בעצם לפרוץ את תקרת הזכוכית של ״אני עושה את כל התפקידים בעסק״.
אם בחסם הראשון המינוף המרכזי שלנו היה הזמן שיש לכם בלבד - אז כדי לפרוץ את החסם השני נצטרך לייצר מינוף זמן של אחרים (OPT - Other people's time).
הכלי המינופי השני שנצטרך להשתמש בו כדי להקים חברה בע״מ הוא מינוף של כסף של אחרים (OPM - Other people's money) אלא אם כן יש לכם הון עצמי מוקצה מראש בכמות מספקת להשקעה בעסק.
לפחות 80% מבעלי העסקים נתקעים בחסם השני הרבה מאוד זמן, חלקם כל החיים.
וזה כי הם לא מבינים שחסר להם עוד כלי מינופי אחד, או שהם מסרבים להשתמש בו.
והכלי המינופי הוא מינוף ידע וניסיון של אחרים (OPK - Other people's knowledge).
אז בשימוש ב-OPT אנחנו מבינים שכדי לייצר צמיחה בשלב הזה, נהיה חייבים לגייס צוותים. פרילנסרים. שכירים. ספקים איכותיים.
אלה יהיו בדרך כלל עובדים שמורידים מהראש את התפעול, משלימים איזשהו חוסר שמעכב אתכם מגדילה אסטרטגית בעסק.
נקים, נגייס ונכשיר מחלקת מכירות, טלטמיטינג/טלמרקטינג ואנשי מכירות פרונטליים.
כדי לפרוץ את החסם הזה נבנה נהלים, שיטות וסיסטמים כדי לייצר את הגדילה והיציבות בעסק.
נטמיע מערכות אוטומציה מתקדמות כדי לשפר את היעילות של כלל המחלקות בחברה ונפנה מכם זמן להתעסק בדברים שמכניסים כסף באמת.
הסיבה שאנחנו צריכים להשתמש ב-OPM בשלב הזה בטח כבר מובנת לכם.
עסקי הנותני שירותים מבוססים על ידע ומיתוג אישי - אין רגולוציה מגבילה, אין השקעות גדולות בהקמת העסק מה שאומר שכמעט כל אחד יכול להקים (וגם מקימים..) עסקים בענף שלכם ומציפים את השוק - כך שמאתגר יותר עבורכם להגיע לחשיפה הגיונית כלפי קהל היעד שלכם ולייצר תהליך איכותי עם הלקוח.
לפני כמה שנים, היה אפשר לפרוץ את החסם השני בלי להשקיע כספית כמו שצריך בעסק.
היום כדי לבלוט בדיגיטל - צריך לייצר השקעות כספיות הגונות.
כח אדם איכותי בין אם זה פרילנסר או שכיר - יודעים לתמחר את הערך שלהם וידרשו מכם כסף בהתאם.
ספקים איכותיים עולים יותר מכל אחד שתמצאו בשוק.
הפרסום הממומן עולה כסף ודורש מכם בקרה הדוקה כדי לשמור על רווחיות - אבל מצד שני מאפשר לכם לגדול יחסית במהירות בעבודה נכונה.
חייבים להכניס שימוש במערכות אוטומציה וטכנולוגיה מתקדמת.
וכלל חשוב בעסקים - השקעה מקדימה הכנסה!
ולכן כל ההשקעות הללו יצטרכו להתבצע לפני שנניב מהם פירות. אין מנוס מהזרמת הון לעסק - אבל אתם תגלו שאם אתם עושים את זה נכון, התשואה הכספית באחוזים בהשקעה בעסק שלכם גדולה יותר מאשר מכל השקעה פיננסית אחרת שאתם מכירים. בפער ענק.
ולמה רוב האנשים חייבים להשתמש ב-מינוף ידע וניסיון של אחרים (OPK - Other people's knowledge) כדי לשבור את החסם השני ולהקים חברה בע״מ?
השוק עמוס בעסקים כמוכם. יש כמוכם בלי סוף. באמת. גם כמונו.
מי שיש לו שליפים וקיצורי דרך - מצליח לייצר זינוק מאטורי באוקיינוס העסקי האדום בטירוף.
מי שאין לו - ימצא את עצמו כמו דג קטן ששוחה נגד הזרם אל מול כרישים אימתניים בלי להבין שהוא בכלל לא בכיוון.
אבל כשמקימים את החברה בע״מ הראשונה ופורצים את החסם הזה… כל המשחק משתנה.
הרווח הממוצע של עסקים בקצה שבירת החסם השני עומד על כ-40% בחודש, אבל אנחנו גם מלווים עסקים שנעים סביב ה-60% ויותר.
אז פרצנו את ה-150,000 ש״ח, מה השלב הבא?
החסם השלישי:
150,000 - 300,000 ש"ח בחודש
לא נרחיב פה במילים. הקמנו 4 חברות בע״מ משנת 2017 ועד היום.
אנחנו שותפים בעוד 3 חברות בע״מ נוספות.
אנחנו יודעים להוביל אתכם לשם ולנצח את היעד הזה.
זו שיטת הליווי שלנו ואיתה אנחנו יודעים להוביל אותך להצלחה.
אם אתה מספיק אגרסיבי והתודעה שלך במקום הנכון.
אנחנו לא פסיכולוגים ולא מתעסקים בבולשיט בתהליך הליווי.
נטו פרקטיקה עסקית טהורה ואגרסיבית.
החסם הראשון:
10,000 - 30,000 ש"ח בחודש
בדרך כלל אלו פרילנסרים שעובדים לבד עם מספר שירותים בודדים (או שירות בודד) שמבוססים על מודלים עסקיים של מכירת הזמן האישי שלו - מה שגורם לו להגיע לקראת שבירת החסם למצב של Fully booked ויומן מלא, הוא נתקע בתפעול העסק ולא מצליח להתפנות לחשיבה אסטרטגית וצמיחה אגרסיבית טהורה.
הוא עושה הכל בעסק, הוא המנכ״ל, איש השיווק, הפרזנטור, איש הקריאיטייב, איש המכירות, מנהל הכספים, איש התפעול, איש השירות לקוחות ועוד ועוד….
במקרה כזה - לא יעזור להכפיל לו את מספר הלידים בתחילת המשפך השיווקי שלו או לפתוח מעמדי שיווק נוספים כי הוא לא יצליח להתמודד עם אספקת השירותים למספר לקוחות רב יותר.
לפני שנוכל לעבוד על מכפלות במעמדי השיווק, המכירות וביחסי המרה הפנימיים - נצטרך לבנות איתו מלכתחילה שירותים שמבוססים על מודלים עסקיים חדשים שהם בעלי פוטנציאל התרחבות גבוהה (Scaleable) או לבצע הכנה לעסק לזינוק מטאורי שכוללת נרטיבים, תחזית עסקית, תסריט מכירה, תוכנית תוכן ובניית תשתיות לחברה בע״מ.
הרווח הממוצע בשלב הזה אמור לעמוד על 70% במינימום אבל אנחנו מלווים עסקים שעומדים סביב ה-85%.
לאחר הפריצה של החסם הראשון שנחשב החסם ״הפשוט״ ביותר - מגיע החסם השני שהוא המורכב ביותר לפריצה בעולם העסקי האגרסיבי של חברות נותני השירותים שמרוויחים מאות אלפי שקלים בחודש.
החסם השני:
30,000 - 50,000 ש"ח בחודש
כדי לפרוץ את החסם הזה, נדרש סט כלים עסקיים שונה לגמרי ממה שבדרך כלל יש בידכם כדי לפרוץ את החסם הראשון.
כדי לייצר זינוק מטאורי בתוך החסם הזה, לא מספיק המיומנויות הנפלאות שצברתם ולא יעזור אם תעבדו גם 20 שעות ביום ובלילה.
זה החסם שבו בעל העסק חייב להתמקד בגיוס אנשי צוות מדויקים לעסק שלו על בסיס שירותים שמאפשרים לו למכור ללא תלות מסיבית בזמן שלו וכך בעצם לפרוץ את תקרת הזכוכית של ״אני עושה את כל התפקידים בעסק״.
אם בחסם הראשון המינוף המרכזי שלנו היה הזמן שיש לכם בלבד - אז כדי לפרוץ את החסם השני נצטרך לייצר מינוף זמן של אחרים (OPT - Other people's time).
הכלי המינופי השני שנצטרך להשתמש בו כדי להקים חברה בע״מ הוא מינוף של כסף של אחרים (OPM - Other people's money) אלא אם כן יש לכם הון עצמי מוקצה מראש בכמות מספקת להשקעה בעסק.
לפחות 80% מבעלי העסקים נתקעים בחסם השני הרבה מאוד זמן, חלקם כל החיים.
וזה כי הם לא מבינים שחסר להם עוד כלי מינופי אחד, או שהם מסרבים להשתמש בו.
והכלי המינופי הוא מינוף ידע וניסיון של אחרים (OPK - Other people's knowledge).
אז בשימוש ב-OPT אנחנו מבינים שכדי לייצר צמיחה בשלב הזה, נהיה חייבים לגייס צוותים. פרילנסרים. שכירים. ספקים איכותיים.
אלה יהיו בדרך כלל עובדים שמורידים מהראש את התפעול, משלימים איזשהו חוסר שמעכב אתכם מגדילה אסטרטגית בעסק.
נקים, נגייס ונכשיר מחלקת מכירות, טלטמיטינג/טלמרקטינג ואנשי מכירות פרונטליים.
כדי לפרוץ את החסם הזה נבנה נהלים, שיטות וסיסטמים כדי לייצר את הגדילה והיציבות בעסק.
נטמיע מערכות אוטומציה מתקדמות כדי לשפר את היעילות של כלל המחלקות בחברה ונפנה מכם זמן להתעסק בדברים שמכניסים כסף באמת.
הסיבה שאנחנו צריכים להשתמש ב-OPM בשלב הזה בטח כבר מובנת לכם.
עסקי הנותני שירותים מבוססים על ידע ומיתוג אישי - אין רגולוציה מגבילה, אין השקעות גדולות בהקמת העסק מה שאומר שכמעט כל אחד יכול להקים (וגם מקימים..) עסקים בענף שלכם ומציפים את השוק - כך שמאתגר יותר עבורכם להגיע לחשיפה הגיונית כלפי קהל היעד שלכם ולייצר תהליך איכותי עם הלקוח.
לפני כמה שנים, היה אפשר לפרוץ את החסם השני בלי להשקיע כספית כמו שצריך בעסק.
היום כדי לבלוט בדיגיטל - צריך לייצר השקעות כספיות הגונות.
כח אדם איכותי בין אם זה פרילנסר או שכיר - יודעים לתמחר את הערך שלהם וידרשו מכם כסף בהתאם.
ספקים איכותיים עולים יותר מכל אחד שתמצאו בשוק.
הפרסום הממומן עולה כסף ודורש מכם בקרה הדוקה כדי לשמור על רווחיות - אבל מצד שני מאפשר לכם לגדול יחסית במהירות בעבודה נכונה.
חייבים להכניס שימוש במערכות אוטומציה וטכנולוגיה מתקדמת.
וכלל חשוב בעסקים - השקעה מקדימה הכנסה!
ולכן כל ההשקעות הללו יצטרכו להתבצע לפני שנניב מהם פירות. אין מנוס מהזרמת הון לעסק - אבל אתם תגלו שאם אתם עושים את זה נכון, התשואה הכספית באחוזים בהשקעה בעסק שלכם גדולה יותר מאשר מכל השקעה פיננסית אחרת שאתם מכירים. בפער ענק.
ולמה רוב האנשים חייבים להשתמש ב-מינוף ידע וניסיון של אחרים (OPK - Other people's knowledge) כדי לשבור את החסם השני ולהקים חברה בע״מ?
השוק עמוס בעסקים כמוכם. יש כמוכם בלי סוף. באמת. גם כמונו.
מי שיש לו שליפים וקיצורי דרך - מצליח לייצר זינוק מאטורי באוקיינוס העסקי האדום בטירוף.
מי שאין לו - ימצא את עצמו כמו דג קטן ששוחה נגד הזרם אל מול כרישים אימתניים בלי להבין שהוא בכלל לא בכיוון.
אבל כשמקימים את החברה בע״מ הראשונה ופורצים את החסם הזה… כל המשחק משתנה.
הרווח הממוצע של עסקים בקצה שבירת החסם השני עומד על כ-40% בחודש, אבל אנחנו גם מלווים עסקים שנעים סביב ה-60% ויותר.
אז פרצנו את ה-150,000 ש״ח, מה השלב הבא?
החסם השלישי:
150,000 - 300,000 ש"ח בחודש
לא נרחיב פה במילים. הקמנו 4 חברות בע״מ משנת 2017 ועד היום.
אנחנו שותפים בעוד 3 חברות בע״מ נוספות.
אנחנו יודעים להוביל אתכם לשם ולנצח את היעד הזה.
זו שיטת הליווי שלנו ואיתה אנחנו יודעים להוביל אותך להצלחה.
אם אתה מספיק אגרסיבי והתודעה שלך במקום הנכון.
אנחנו לא פסיכולוגים ולא מתעסקים בבולשיט בתהליך הליווי.
נטו פרקטיקה עסקית טהורה ואגרסיבית.
לאיזה סוגי עסקים מתאים תהליך הליווי העסקי שלנו?
איך אפשר לשמוע יותר על התהליך?
התהליך עובד בצורה מאוד פשוטה – והוא קורה ב-2 פגישות במשרדים שלנו (הפגישות ללא עלות מצידך).
זמן תהליך הליווי עומד על 4 חודשים עד שנה, בהתאמה לתוכנית העסקית הנדרשת,
היעדים שהצבתם בפנינו במהלך פגישת האפיון והזמנים ההגיוניים לייצר גם אסטרטגיה וגם טקטיקה ולתת לכל פעולה להבשיל בעסק שלכם.
בתהליך הליווי תקבלו מאיתנו כלים ייחודים מבית זינוק מטאורי שנשתמש בהם כדי להזניק את העסק שלכם (והכלים נשארים לשימושכם העסקי גם בתום התהליך).
לפניכם דוגמא למספר תבניות עסקיות שנבנו בזינוק מטאורי על ידי צוות התכנות והאוטומציות שלנו בהשקעה של מספר חודשים בשילוב עם הניסיון העסקי שלנו.
התחזית העסקית של זינוק מטאורי בע״מ - גרסת 4.0
הכלי הכי חשוב לכם כבעלי עסקים –
שפשוט לא היה לנו ברור איך עסקים מרוויחים בלי להשתמש בתחזית עסקית.
ועם השנים פגשנו מעל 10,000 בעלי עסקים, והבנו שהאמת היא כזו – רק אחוזים בודדים מצליחים להרוויח לאורך זמן ולייצר יציבות בלי להטמיע את הכלי הזה בשגרת הניהול ובעסק שלהם.
התחזית העסקית שלנו היא פרי יצירתנו שתחילת הפיתוח שלה התחיל ב-2022, הפיתוח הראשון ארך כ-3 חודשים יחד עם מתכנתים, רואי חשבון, יועצי מס והניסיון העסקי שלנו.
במרץ 2022 יצאה גרסה 1.0 – ומאז התחזית העסקית שלנו עברה 3 שדרוגים משמעותיים במיוחד בגלל שיש לנו את המגרש ניסויים הכי טוב שיש להיות לכלים האלו, העסקים שלנו ויותר חשוב הלקוחות שלנו.
ההשקעה של כמות השעות והכסף והניסיון שיצקנו פנימה הוא כזה שאין משהו דומה לכלי הזה היום בישראל בשוק ארגון.
עקב כך כל הכלים שלנו, אבל במיוחד התחזית העסקית מוגנים משפטית במערך חוזים ועל בסיס תקדימים משפטיים בגלל ההשקעה הרבה ששמנו פנימה.
הכלי הזה ואחרים נגישים אך ורק לבעלי עסקים במסלול הליווי שלנו והם לשימושם העסקי-אישי בלבד.
בזכות התחזית העסקית אנחנו יודעים להמיר כל יעד, רעיון או תחושה ורגש לכדי תחזית כלכלית עוצמתית של רווח/הפסד וצפי תזרים מזומנים ולתכנן בהתאם לתוצאות את האסטרטגיה הנכונה לחברה בע״מ הראשונה שלכם ולרווח מאסיבי.
מפגשי טקטיקה עסקית
בנוסף לכלים משני החיים והעסקים האלו, אחת לשבועיים אנחנו מבצעים מפגשי טקטיקה עסקית סגורים ללקוחותינו בלבד.
מפגש של שעתיים עד ארבע שעות שם אנחנו עובדים איתכם פרקטית על נושאים בהם אתם מתקשים או צריכים להרחיב את הידע שלכם בקבוצות קטנות של עד 10 בעלי עסקים בלבד.